Danmarks kedeligste på Roskilde
skrevet af: Bramsen - 8.7.2010
Faldt lige over dette inden på dr.dk
http://www.dr.dk/p3/temaer/roskilde-2010/roskilde-arkiv-2010/video?klip=tv2-1985&c=

Danmarks kedeligste på Roskilde
skrevet af: Bramsen - 8.7.2010
Faldt lige over dette inden på dr.dk
http://www.dr.dk/p3/temaer/roskilde-2010/roskilde-arkiv-2010/video?klip=tv2-1985&c=
Svar af : asger ward pallesen - 8.7.2010
dejligt indslag med de unge herre, og med en sven gaul med på kor. FEDT
Svar af : Morten - 8.7.2010
Arh - det er jo FANTASTISK!
Svar af : Kim Søndergård - 9.7.2010
Ikke bare fantastisk, men genialt!
Der er ikke meget hvide skjorter og effekter over tv-2 der anno ´85. (eller sågar mig med mit spejlrefleks kamera! Ingen LED lys og background effects og det er absolut ikke negativt ment herfra.
De er jo stadig de samme, men kunne ikke lade være med at smile over hvordan 4 lidt yngre mænd i sort kan få den store orange scene og plads foran, fyldt op og hvordan trommeeffekter, pedaler og datidens tangenter, dengang bare var anderledes ;)
En G.O der lige er henne og give en hånd med på extra tangenter, og hvordan Sven er med foran og på trommer og kor, som nævnt ovenfor....og at se H.E stadig bruger den guitar idag af og til...lidt retro er det!
Jeg blev først fan 3 år senere, men når jeg ser den video der så kan jeg godt se hvorfor tv-2 var det store band i 80´erne og stadig markerer sig her i det nye millennium.
P.S : Der er er nu lidt depeche mode over deres attitude der i 1985, af et jysk band at være ;)
Svar af : Anders Seierup - 9.7.2010
Intet mindre end fantastisk.
Brandt med sin trofaste yamaha dx7 som blev pensioneret for 5 års tid siden var allerede dengang overklistret med klister mærker og vejarbejdertape.
Kunne det ikke være sjovt med en oldschool koncertrække: De herrer Brandt Gaul Lerchenfeld og Olesen alene på scenen med feks sange fra 1981-1988.
Så var der en undskyldning for at bandet kunne spille alt det gamle sjældent spillede som os; et stadigt voksende børnekor af fans ønsker at høre...
Svar af : asger ward pallesen - 11.7.2010
Mener at huske at det er denne koncert, hvor deres trommemaskine ikke ville virke, er grunden til at Sven ikke spille på trommesættet på forreste række mere. Kritikkerne mente at tv-2 ikke kunne spille live, så nu ville de spille mere uden hjælpe midler. Er det rigtigt husket??????
Enig det kunne fedt med en 4mandskoncert..
Svar af : Thomas Mortensen - 11.7.2010
Det er da for fedt!
Synes især Bebabalula var langt federe dengang! Synes "den nye" slutning med The Aarhus Horns er lidt fesen i forhold til Steffens måde at trykke den af på i 80´erne.